Då bör du först läsa rekommendationerna nedan eller kontakta oss.
Som padelhallsägare/hallansvarig bör man ställa sig frågan om det ska finnas en bollmaskin i padelhallen. Utifrån vår erfarenhet är svaret, ”ja absolut”.
…det finns en del fallgropar. Bland annat:
1. Bollmaskiner går sönder. Det är inte frågan “om” utan “när” den går sönder. Tyvärr är det svårt att laga dem och supporten är begränsad.
2. Att få igång användandet i större volym kräver mycket mer än man tror. Det räcker inte bara med att ställa ut bollmaskinen och skicka ut ett mejl.
3. Det kommer kontinuerligt komma olika typer av frågor som oftast behöver ganska snabb återkoppling.
Därför har vi tagit fram en tjänst som är enkel och problemfri för dig som padelhallsägare. Vi tar hand om service, support och administration samt utbildar, inspirerar och aktiverar tränare och spelare.
Det har dessutom visats sig vara mer lönsamt för padelhallar att samarbeta med oss än att drifta bollmaskinen själv.
1. Marknadens bästa bollmaskin (om ni redan har bollmaskin kan ni ändå använda vår tjänst)
2. Bevisligen fungerande koncept för att utbilda, inspirera och aktivera såväl spelare som tränare. Eller med andra ord, vi utbildar er för att bygga en lokal träningskultur kopplat till bollmaskin vilket med stor sannolikhet leder till ökad beläggning och bättre lönsamhet.
3. Service och support: När ni får problem med bollmaskinen ringer ni oss. Vi försöker lösa problemet via telefon eller videosamtal. Om problemet inte kan lösas via telefon så skickar vi en ersättningsmaskin till er direkt. Samtidigt bokar vi upphämtning av er trasiga maskin och kör den till vår verkstad.
Vill du/ni bygga en träningskultur, få en mer attraktiv padelhall och skapa ökad beläggning på dagtid utan en massa “huvudvärk”. Tveka inte att kontakta oss.
Magnus Helander
Mail: Info@bollmaskin.se
Telefon: 0766281919