Först och främst, du är inte ensam. Väldigt många padelhallar och privatpersoner upplever samma problem. Problemen är av olika karaktär. För somliga handlar det om att bollmaskinen går sönder eller blir obrukbar. För andra (i första han padelhallar) kan det även handla om administrativa utmaningar så som kontinuerlig support/inkommande frågor, bokningar och avbokningar. Det kan också handla om att det är få som använder bollmaskinen.
Det flesta som har problem relaterat till bollmaskinens drift och funktionalitet har upptäckt att det är svårt att själv laga maskinen och/eller få hjälp att laga den. Ingen bra svensk support finns. Oftast hamnar man istället i långa forumstrådar för att försöka lösa problemet eller så får man skicka bollmaskinen för lagning vilket alltså stoppar driften totalt under en längre tid.
Vill du som padelhallsägare att det ska vara enkelt och problemfritt att ha en bollmaskin? Vill du få en bättre beläggning på dagtid vardagar (öka intäkterna) och en mer attraktiv hall för både spelare och tränar. Läs mer om vår tjänst här eller kontakta oss direkt.